نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش نسام به نقل از پایگاه خبری صدای بناب، محمد باقری بنابی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیجی واقعی میبایست پرتلاش، با شجاعت و با عقلانیت کارها را پیش ببرد تا کشور به سمت رشد و شکوفایی برود.
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت سخت کشور در حوزههای مختلف گفت: هر کس در هر سمت و جایگاهی نباید کاری کند که مردم ناراحت و ناامید شوند لذا انتظار میرود تمامی مسئولین با گشاده رویی و برخورد مناسب با مردم رفتار کنند.
شیخ رضا باقری بنابی با اشاره به سه مشکل اصلی شهرستان بناب اظهار داشت: بحث مشکل آب شرب، موضوع کاوه سودا و همچنین مازوت سوزی نیروگاه حرارتی ۳ معضل فعلی محسوب میشوند که برای تک به تک آنها با جدیت پیگیر هستیم.
وی افزود: در خصوص آب شرب بناب به دنبال افزایش سهمیه برای این شهرستان هستیم و امیدواریم هرچه سریعتر کار انتقال آب رود ارس به تبریز و انجام شود تا موضوع آب شرب شهرستان بناب نیز حل شود.
باقری بنابی در خصوص مازوت سوزی نیروگاه حرارتی سهند بناب گفت: از ابتدا به شدت مخالف مازوت سوزی در نیروگاه بناب بوده و پیگیر آن هستیم تا از راههای مختلف مانع مازوت سوزی در این نیروگاه شویم
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه با کمک مسئولین استانی و شهرستان به دنبال حل مشکلات شهرستان بناب هستیم گفت: تا حد توان تمامی مسئولان استانی و کشوری را برای بررسی مشکلات به شهرستان بناب خواهیم آورد تا هر کس به حد توان خود بتواند به بناب کمک کند.
مدارس شهرستانهای تبریز، اسکو و بناب به علت آلودگی هوا و تداوم آن فردا شنبه اول آذرماه و یکشنبه دوم آذرماه غیر حضوری شدند.
دبیر شورای صنفی کارمندان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در نامهای خطاب به دکتر غلامعلی حداد عادل، رئیس محترم فرهنگستان زبان و ادب فارسی، خواستار بازنگری در عنوان شغلی «اعضای غیرهیأت علمی» در مکاتبات رسمی و اداری شد.
استاندار آذربایجانشرقی در شورای اداری شبستر: برنامه انتقال آب ارس به تبریز با جدیت پیگیری میشود | ظرفیتهای متنوع توسعه شهرستانها مورد توجه جدی دولت است
ابلاغ آییننامه جدید مربوط به کارکنان غیرهیأت علمی وزارت علوم را میتوان یکی از مهمترین تلاشها برای بازآرایی نظام منابع انسانی در آموزش عالی دانست. این آییننامه از جهاتی گامی رو به جلو است؛ زیرا ساختار وظایف را شفافتر کرده، به طبقهبندی مشاغل توجه نشان داده و مسیر رشد حرفهای را تا حدی منظمتر کرده است. توجه به آموزشهای مستمر و شایستگیمحوری نیز از نکاتی است که در صورت اجرا، میتواند کیفیت خدمات اداری و تخصصی دانشگاهها را ارتقا بخشد.