نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
نسام-سرویس دانشگاه؛ دکتر فاتحیفر در این نشست با اشاره به نقش راهبردی دانشگاهها در حل مسائل اجتماعی و توسعه کشور، دانشگاهها را محل آزمون دولت خواند و اظهار داشت: دانشگاهها باید پیشران تحولات علمی، فرهنگی و اقتصادی کشور باشند و در تعامل نزدیک با جامعه، به تربیت نیروی انسانی متخصص بپردازند.
وی با معرفی ظرفیتهای دانشگاه صنعتی تبریز در حوزههای آموزش، پژوهش و نوآوری، از گسترش همکاریهای بینالمللی، راهاندازی ناحیه نوآوری و مشارکت در طرحهای فناورانه و اقتصادی بهعنوان اولویتهای این دانشگاه نام برد.
در ادامه دکتر حسین احمدی، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان، ضمن قدردانی از نگاه حمایتی مسئولان دانشگاه صنعتی تبریز، از گسترش تعاملات با این دانشگاه در قالب تفاهمنامه مشترک امضا شده در سال گذشته خبر داد.
وی هدف این تفاهمنامه را استفاده از ظرفیتهای تخصصی و علمی دانشگاه صنعتی تبریز در راستای ارتقای کیفیت آموزش معلمان آینده عنوان کرد.
وی افزود: طرح جذب دانشجو به روش ۲+۲ یکی از سیاستهای دانشگاه فرهنگیان است که طی آن دانشجویان دو سال نخست تحصیل خود را در دانشگاههای معتبر همچون صنعتی تبریز در رشتههای علوم پایه میگذرانند و سپس وارد دورههای تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان میشوند.
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان همچنین از اجرای طرح جدید بورسیه تحصیلی راتبه خبر داد و گفت: این طرح فرصتی برای جذب دانشجویان مستعد در سالهای پایانی تحصیل فراهم میکند تا پس از ارزیابیهای لازم، بورسیه دانشگاه فرهنگیان شوند و به عنوان معلم وارد نظام آموزشی کشور گردند.
در پایان این دیدار، دو طرف بر استمرار تعاملات دوجانبه و بهرهگیری از ظرفیتهای متقابل بهمنظور تربیت نسلی توانمند و خلاق از معلمان آینده کشور تأکید کردند.
پایان خبر
استادی که نزدیک به بیستوپنج سال از عمر حرفهای خود را وقف آموزش، پژوهش و پرورش مدیران و متخصصان کرده است، اینک با کسب رتبه دانشیاری، فصلی تازه در کارنامه پربار علمی خود گشود؛ ارتقایی که بازتاب بلوغ حرفهای و استمرار او در خدمت به نظام آموزش عالی منطقه است.
سیدعباس صالحی: آذربایجان همیشه یکی از مهمترین ارکان دفاع از ایران است / مطالبات استاندار با فوریت پیگیری میشود
نظام پرداخت حقوق و مزایا در بخش دولتی ایران، در دو دهه اخیر همواره با چالشهای ساختاری روبهرو بوده است بطوریکه حقوق و مزایا با تورم سالیانه افزایش نمییافت.
فاطمی، نماینده بابل و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص افزایش حقوق اعضای هیات علمی و کارمندان بدنه آموزش عالی و پیگیریهای مجلس ارائه گزارش کرد.