نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
بناب – رسانه نسام گردهمایی خانواده بزرگ شبکه تربیتی «میقات» پیش از ظهر امروز با حضور گسترده بسیجیان و مسئولان شهرستان بناب در مصلی این شهر برگزار شد.
اسفندیاری در ابتدا با تبریک هفته بسیج، فعالیتهای این نهاد را فراتر از ماموریتهای نظامی خواند و افزود: بسیج در محرومیتزدایی، سازندگی، کمکرسانی به مردم در بحرانها، و حتی پیشرفت فناوری هوافضای سپاه حضوری فعال دارد. این نیروی مخلص، در هر موقعیتی گوش به فرمان ولایت و انقلاب است.
وی با اشاره به نقش بسیج در تامین امنیت داخلی گفت: امنیت امروز ایران، تنها حاصل تلاش نیروهای مسلح نیست. حضور بسیج در شهرها، محلات و روستاها، سدی محکم در برابر تهدیدات است.
فرمانده سپاه ناحیه بناب، دلیل مقاومت بسیج در برابر توطئههای استکبار را «ارتباط قلبی با رهبر معظم انقلاب» عنوان کرد و تاکید نمود: این پیوند دلی، اجازه نمیدهد دشمنان به اهداف شوم خود برسند. بسیج الگویی زنده برای جهان اسلام است؛ همانگونه که رشادتهای انصارالله یمن، برگرفته از تفکر بسیجی ایران است.
اسفندیاری با انتقاد از برخی مسئولان «دلباخته غرب» که به دنبال «مالاندوزی» هستند، هشدار داد: دشمن با مشاهده این رفتارها ناامید نمیشود، اما قدرت واقعی در دستان جبهه مقاومت و مردم است. جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد؛ این وعده رهبری، سند اقتدار بسیج و نیروهای مسلح است.
وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره ادعاهای دشمنان مبنی بر «تحمیل جنگ به ایران»، گفت: آنها کور خواندهاند! بسیج با توکل بر خدا و تفکر انقلابی، هر توطئهای را خنثی میکند. از امروز تا فردا هم نمیتوانند غلطی بکنند!
پایان خبر
در متن این یادداشت که به شکل اختصاصی در اختیار ایرنا قرار داده شده، آمده است: «جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا و متحدان آنها در جنگ حاضر، با امضای این یادداشت تفاهم خاتمه فوری و دائمی عملیاتهای نظامی را در تمامی جبههها، از جمله در لبنان، اعلام کرده و تعهد میکنند از این پس هیچ جنگ یا هیچ عملیات نظامی علیه یکدیگر آغاز نکنند و از تهدید یا استفاده از زور علیه یکدیگر خودداری کنند و تمامیت ارضی و حاکمیت لبنان را تضمین کنند.»
تعطیلات این هفته و هفته آینده آمریکا فرصتی برای حمله غافلگیرانه به ایران و مقاومت محسوب میشود. هوشیاری کافی وجود دارد و سناریوهای برخورد فوری آماده شده است.
استادی که نزدیک به بیستوپنج سال از عمر حرفهای خود را وقف آموزش، پژوهش و پرورش مدیران و متخصصان کرده است، اینک با کسب رتبه دانشیاری، فصلی تازه در کارنامه پربار علمی خود گشود؛ ارتقایی که بازتاب بلوغ حرفهای و استمرار او در خدمت به نظام آموزش عالی منطقه است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به وجود ۳.۵ میلیارد مترمکعب آب در دریاچه ارومیه، بر ضرورت جلوگیری از تبخیر و مدیریت بهینه منابع آبی تأکید کرد و گفت: دستیابی به پایداری این پهنه آبی، مستلزم اجرای روشهای نوین آبیاری و تغییر الگوی کشت در سالهای پیشرو است.