نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش رسانه نسام به نقل از الجزیره، مدیرکل وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که این باریکه در ۳۶ ساعت گذشته شاهد وحشتناکترین جنایت پاکسازی نژادی بود که طی آن ۲۵۰ نفر به شهادت رسیدند.
دکتر «منیر البرش» در ادامه سخنانش گفت: طی ۳۶ ساعت گذشته بیش از ۱۵۰ مجروح هم به بیمارستانهای العوده و اندونزیایی منتقل شدند.
وی تأکید کرد: اشغالگران از سلاحهای مدرن و ممنوعه بینالمللی برای هدف قرار دادن تأسیسات غیرنظامی استفاده میکنند به طوری که تعداد جنینهای ناقصالخلقه در نتیجه سلاحهای مورد استفاده اشغالگران افزایش یافته است.
دکتر منیر البرش هشدار داد: ما در نوار غزه با کمبود شدید تجهیزات پزشکی، کادر درمان و بخش مراقبتهای ویژه مواجه هستیم.
مدیر بیمارستانهای میدانی نوار غزه هم اعلام کرد که در حملات امروز رژیم صهیونیستی دستکم ۱۲۰ فلسطینی در مناطق مختلف این باریکه مفقود هستند و زیر آوار ماندهاند.
«مروان الهمص» هشدار داد: ما ۶۰ درصد از داروهایمان و حدود ۸۰ درصد از تجهیزات پزشکیمان را در نوار غزه از دست داده ایم و وضعیت بهداشت و درمان بسیار دشوار است.
این تحولات در حالی است که شمار شهدای نوار غزه در پی حملات هوایی رژیم صهیونیستی از بامداد امروز جمعه تا کنون به ۱۰۰ نفر رسیده است که ۶۷ نفر از آنها در شهر غزه و شمال نوار غزه بودهاند.
بر اساس گزارش منابع پزشکی در نوار غزه، در کمتر از ۱۲ ساعت گذشته بیش از ۲۰۰ فلسطینی هم مجروح شده اند.
وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته پیکر ۱۰۹ شهید به بیمارستانهای نوار غزه انتقال یافته و دست کم ۲۱۶ مجروح هم پذیرش شده اند.
در متن این یادداشت که به شکل اختصاصی در اختیار ایرنا قرار داده شده، آمده است: «جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا و متحدان آنها در جنگ حاضر، با امضای این یادداشت تفاهم خاتمه فوری و دائمی عملیاتهای نظامی را در تمامی جبههها، از جمله در لبنان، اعلام کرده و تعهد میکنند از این پس هیچ جنگ یا هیچ عملیات نظامی علیه یکدیگر آغاز نکنند و از تهدید یا استفاده از زور علیه یکدیگر خودداری کنند و تمامیت ارضی و حاکمیت لبنان را تضمین کنند.»
تعطیلات این هفته و هفته آینده آمریکا فرصتی برای حمله غافلگیرانه به ایران و مقاومت محسوب میشود. هوشیاری کافی وجود دارد و سناریوهای برخورد فوری آماده شده است.
استادی که نزدیک به بیستوپنج سال از عمر حرفهای خود را وقف آموزش، پژوهش و پرورش مدیران و متخصصان کرده است، اینک با کسب رتبه دانشیاری، فصلی تازه در کارنامه پربار علمی خود گشود؛ ارتقایی که بازتاب بلوغ حرفهای و استمرار او در خدمت به نظام آموزش عالی منطقه است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به وجود ۳.۵ میلیارد مترمکعب آب در دریاچه ارومیه، بر ضرورت جلوگیری از تبخیر و مدیریت بهینه منابع آبی تأکید کرد و گفت: دستیابی به پایداری این پهنه آبی، مستلزم اجرای روشهای نوین آبیاری و تغییر الگوی کشت در سالهای پیشرو است.